Jaha...

Godafton kara vanner!
Har hander det inte speciellt mycket. Jag gissar att de flesta tittar pa finalen av idol ikvall, men kan inte saga att det intresserar mig speciellt mycket. Naima har somnat och Hamed gatt ut en svang, sa da kan man ju alltid passa pa att umgas med bloggen en stund!
Annars sa har vi haft stadardag och Naima har halsat pa hos mormor och morfar en stund, vi har promenerat och bakat pepparkakor. Hade ju tankt att gora en kikartsgryta men glomde att lagga dem i blot, det blev spenatsoppa med agghalvor och sojakorv med brod. Ganska smarrigt faktiskt. Hamed har kommit in i en sopperiod, nagon som har nagot bra recept pa en smarrig soppa?

Hittade nagra sota bodisar fran Lindex som jag blev sugen pa att kopa, men har redan en hel del.



Jag skulle garna vilja kopa en massa klader, men det kanns som lite sloseri, de vaxer ju sa fort ur kladerna. Plus att min kara mamma ar ju ocksa helt fantastisk pa att sy sa vi har ju faktiskt en privat skraddare till Naima, det ar inte manga barn som har det. Jag tror att vi kanske sammanlagt pa tva ar kopt ungefar 4 kladesplagg till Naima... det ar inte speciellt mycket.

Som alla andra kvallar sa tror jag att det kommer att handa snart. :) Vet inte om jag kan lite sa mycket pa min kansla, men igar sa var jag helt saker att det skulle borja, hade en massa varkar pa natten och blev alldeles pirrig sa jag kunde knappt sova. Men sedan slutade det. Jahapp. Men men, nagon gang inom en snar framtid. Jag menar, skulle jag ga over tiden sa ar det ju anda "bara" tva veckor, vi har ju faktiskt vantat i 9 manader sa nog borde det ga.

(Forsoker jag att overtyga mig :)

Och sa har jag borjat fundera pa om kanske inte Naima skulle fa folja med pa forlossningen ocksa med min mamma. Typ hela slakten. Nej, men allvarligt sa tror jag att det skulle vara nyttigt for henne och min mamma vill ju verkligen ocksa vara med. Vi far se. Det beror ju pa vilken tid pa dygnet det ar och om allt gar bra och sant.

Maste ga och stilla min hunger lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0