Morgonens nyheter

Raderade CIA-band utreds. Nar ska vi nagonsin reagera pa hur USA behandlar sina "fiender"? Nar kommer rattvisan till Guantanamo? Hur lange ska de fa halla pa?
Spelmissbruk stor risk för unga män. Atta procent av den manliga befolkningen mellan 16 och 29 anses ha spelvanor som ar riskabla. Tanker pa hur populart det ar nufortiden med poker online, farligt farligt
Larm om läget på bananplantager. Hemska berattelser om hur arbetare pa bananplantagen blir behandlade. Som jag skrivit tidigare, kan vi verkligen bli forvanade? - Handla eko och fairtrade!

Livet gar sin gilla gang. Annars sa verkar det som att det blir fint vader idag. Ska stoppa in ett forsok till baguettbak i ugnen sedan hade vi tankt att dra ut pa picknick.


Dagens vers ur Koranen:
Kalla därför människorna till den rena tron och gå din väg rakt fram, som du är befalld, och låt dig inte påverkas av deras önskningar utan säg: 'Jag tror på allt vad Gud har uppenbarat för sina sändebud och jag har blivit befalld att döma mellan er med rättvisa. Gud är vår Herre och er Herre. Vi skall stå till svars för våra handlingar och ni skall stå till svars för era handlingar. Låt oss inte tvista! Gud skall föra oss samman, Han som är målet för allas färd.
Koranen (42:15)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag väntar och väntar, jag antar att ni väntar ännu mer =) Vad duktig du har varit på att skriva på sistone! Puss å kram på er! Jag sänder all min energi och kraft...

2007-12-10 @ 14:40:56
Postat av: Maria

Tack for omtanken :) Nu nar jag inte jobbar sa har jag kanske for mycket tid over till annat, det ar ju ganska skont ocksa, men visst skulle jag kunna jobba typ 10 procent eller nat :) puss o kram till dig med! Hoppas att du har det bra... och mycket mer saklart!

2007-12-10 @ 21:18:14
URL: http://maryam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0