Pust

Har ar allt bara lungt och skont. Nja, inte riktigt, men nastan. Kanske just nu iaf. Hela familjen sover utom jag, tror att det ar adrealinet fran forlossningen eller nat som gor att man inte riktigt kan sova, och sa ar det nan slags konstig grej som gor att man vaknar av minsta ljud.
Annars har det nog varit fullt upp, babisen ar valdigt lugn och jag hade nastan glomt hur "latt" det var att vara babisforalder (till ett "snallt" barn, an sa lange) men kom pa vilket arbete det ar med en tva och ett halvt-aring!! Jisses vad hon testar oss och kastar grejer och verkligen trotsar, men det gar ut over oss, och det ar ju tur att det inte ar mot babisen. Och sa har hon haft sina kara kusiner pa besok sa hon ha nog ocksa varit overstimulerad. Langtar efter att fa komma in i lite rutiner. Trodde aldrig att jag skulle saga nagot sadant!
Jag hor just hur min lilla babis ligger och ropar pa mig (eller mer mina brost!), far skriva mer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0