Snygga taltklader till mammor efter forlossning sokes

Jag har suttit nu i nastan en timme och bara tittat pa en massa barnklader pa olika sidor, det finns sa sjukt mycket. Jag blev nastan yr i huvudet av alla monster pa krokodiler och apor och allt mojligt, kom nog fram till att min favorit ar polarn o pyret, men det finns mycket snyggt. (De flesta kedjor har ju borjat med ekoklader, det ar schysst!)
Kanns anda som att jag slosat bort en timme. Onodigt. Fast vet inte riktigt nat annat vettigt jag skulle gjort just nu, kanner mig lagomt trott. Fast varan lilla och varan stora babis sover bra om natterna, de har arvt sina foraldrar sjusovarna kanske :). Fast jag vagar inte riktigt hoppas att det ska halla i sig, jag vantar pa den stora smallen, det har gallskriket som bara gor en galen och du vet tillslut inte var du ska ta vagen och du bara har lust att stoppa huvudet i toaletten - ja, just det... for visst kommer det nagon gang, det hor ju liksom till.

I slutet av graviditeten tyckte jag att det var otroligt svart att hitta nagot snyggt att satta pa sig, kandes mer som att jag fick ga omkring i ett talt for att vara bekvam. Jag tycker nastan att det ar svarare nu nar jag liksom inte langre har en ursakt att ga omkring i mina talt! (Min kara brorsdotter fragade mig om jag hade en till babis i magen nar hon sag mig efter forlossningen!) Grejen ar ocksa att fa nagot som inte sitter at for mycket pa overdelen (med alla inlagg och koppar och vadd...) Men jag ska absolut inte klaga, vi ar friska och jag ar oerhort glad att jag kan amma.

Har inte mycket vettigt att skriva, har kommer lite onodig info om ni vill veta
- elementet i vart sovrum har gatt sonder och det ar kaaaallt
- vi har bakat croissanter idag, inte sa lyckade, men atbara
- croissant betyder halvmane pa franska (darav namnet!)
- mandlar uppstekta med sweet chilisas och sedan rostade i ugnen ar jattegott
- Naima ar en valdigt snall storasyster, fast hon "rakade" kasta en boll i huvudet pa Yusef idag... hm
- skulle garna vilja aka till Malaysia just nu
- en orkidee ar inte lika vacker utan sina blommor, min halller just nu pa att tappa sina...
- har inte ens nagot ovettigt att skriva langre sa nu ar det nog dags for sangen! godnatt


Kommentarer
Postat av: Anna

fått nått mms? =)

2007-12-31 @ 14:21:36
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0