bebislangtan

Sitter och tittar pa Gravid.se och laser om utvecklingen i magen oxh kommer ihag hur intressant jag tyckte att det var med Naima, jag foljde varje minut kanns det som. Det ar klart att det ar intressant nu, men valdigt annorlunda. Jag vet inte, jag tror att jag tanker mer pa det som hander efter graviditeten den har gangen... alltsa att det kommer ett nytt litet liv och att man ska anpassa sig och sa. Ja, jag vet inte. Det ar bara sa spannande. Enligt berakningarna ar det ungefar bara en manad kvar nu...

Har varit ute i det harliga och soliga vadret idag och busat. Vi akte spark med mormor och har bakat morotskakor och gronsakspaj. Mm. Jag ar sa tacksam for mina fina foraldrar, harliga mamma och pappa. Och Naima tycker om dem sa mycket.
 

Nu ar snart bollibompa slut och Naima har inte sovit nagot idag sa det blir en tidig kvall. Mys for mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0