Gamla minnen

Var på besök i min gamla skola idag. Blir väldigt nostalgisk. Det kändes som att man vid den tidpunkten av livet ägde världen och hade allt framför sig. Inte för att jag känner att allt är slut nu, men man kanske har insett mer, eller jag vet inte :):  Tänk vad roligt det är med livet egentligen, och så spännande, vi har ju ingen aning om var vi är på väg och vad som kommer att hända i framtiden.

Jag fick bara ett sådant abstinensbehov av min gamla kära Frida... saknar att ha dig i mitt liv varje dag, så som det var på den gamla goda tiden. :)

Testade något nytt igår - mot mitt beroende av glass - frusen banan! Det var gott. Skriver mer sedan. Blir kallad på fika, det är ju alltid trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

åh älskade vän.. nu sitter jag bara å gråter =) Kan sakna dig med, så otroligt mycke. Du är min själsfrände och kommer alltid att vara det. Jag älskar dig! Glöm inte det!

2007-11-14 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0