helgmat...

Nu är det äntligen helg igen och jag får en massa tid till att laga mat!!!! Förhoppningsvis :)
Jag kan i alla fall fantisera om att jag får tid att laga mat, men riktigt så upptagen är jag ju inte som person. Jag sitter och kollar lite sidor och försöker att få lite inspiration. Vet inte riktigt vad jag är sugen på.

Godis kanske :)

Fast jag är rätt sugen på nåt gott bröd med vitlök och färska örtkryddor på. Såg ett bra recept i nån gammal mattidning. Irländskt skulle det visst vara. En god linssoppa passar nog bra till, med lite citron och creme fraiche.

Är ganska sugen på att baka småkakor också. Har just köpt ett fint kakfat som jag ju måste använda. Skriver ner sedan om jag har några bra recept.
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0