Just nu...

...Är jag sugen på en riktigt god och kall mangolassi, stora dadlar (helst från Saudi arabien, de smakar som kola), tomater med mozarella, olivolja och basilika, stekta auberginer med vitlök, werthers orginal - mjuk kola, Maoz falafel (i Paris, där man får fylla bröden själva från en salladsbuffé), Mövenpicks chokladglass, makaroner med stekt sojakorv (ja, faktiskt!), vietnamesiska vårrullar, myntate, baklava, en god härliga varm soppa och en massa annat.

Undrar hur min mage skulle må om jag satte mig ner för att äta allt detta, hehe. En salig blandning av salt och sött. Efter ramadan (då man stiger upp på morgonen innan bönen för att äta) så måste jag fortsätta att äta lite på morgonen (ja, det blir ju inte riktigt natten, då klockan är 5.30). Och så har jag börjat vakna mitt i natten och ha förvärkar, spännande, men inte alltid så trevligt, då stiger jag upp och äter dadlar och dricker mjölk. Då brukar det lugna ner sig, men jag blir oftast så pigg och har svårt att somna om... Ja, som sagt var, det är ju inte några stora problem. Men jag måste verkligen säga att jag blir nervös inför förlossningen. Nu vet man ju aldrig vad som kommer att hända, men jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den här smärtan, för det gör ju väldans ont. Jag funderar lite kring smärtstillande och känner verkligen att jag skulle vilja göra det utan. Det gjorde jag ju förra gången också, men när vattnet hade gått så var det inte lika roligt längre.

Nog om förlossning.
Solen skiner på snön och det är riktigt vackert ute.
Har lunch nu och ska hem och äta med min kära dotter.
Hoppas ni har en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0