smyg...

Känner mig lite som en tjuv när jag sitter här på jobbet... och SKRIVER PÅ MIN BLOGG... usch och fy. Vad har jag för arbetsmoral egentligen?
Nej, jag ska lix åka hem strax och käka lunch, det blir nog smarrig havregrynsgröt med hjortronsylt... Mmm, det riktigt saftas i munnen. Hehe. Jag ska inte klaga, det är ju helt okej. Jag har lååång lunch och så ska jag och Naima på sagostund på bibblan, det blir skönt, jag gillar nog att lyssna på sagorna mer än henne! Sedan har vi en massa långa och ännu längre möten som bara känns så tunga. Hur kan bara sätta möten i slutet av dagen. Och på torsdagar dessutom, när man är lagomt pigg. Känner mig smått less och uttröttad av arbetet, kroppen är inte så himla med.
Åsså har äntligen Hamed fixat biljetter... suck... det gjorde allt så mycket tyngre också, han kommer inte förrän den 27:e... känns som en evighet i evigheten. Har inte så mycket tålamod just nu. 3 långa veckor. Visst, det är lite överdrivet, men på nåt konstigt sätt är det som att man har behov att tycka jättesynd om sig själv ibland. Patetiskt. Hemskt egentligen. Usch och fy. Nu måste jag ta och rycka upp mig!
Hoppas att ni är pigga och glada.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lääääängtar efter indisk mat ;-) Men vi får nog ta det en annan vecka =) man får tycka synd om sig själv ibland!! puss

2007-11-08 @ 16:14:01
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0