Somna om

Jag är så trött på kvällen att jag skulle kunna somna stående, men håller mig vaken för att det är så härligt att bara umgås. Naima sover som en stock på dagarna så hon är hur pigg som helst när jag vill sova. Igår satt hon och läste i sängen alldeles själv i några timmar och jag bara snarkade. 
Det är konstigt det där när man ska stiga upp på morgonen och man (eller kanske bara jag) tror att det ska kännas bättre om man bara får ligga i fem minuter till, bara fem små korta minuter. Jag somnade framför nyhetsmorgon imorse (tänkte bara vila i fem minuter! - det blev i 40...) och jag bara kände mig tusen år tröttare. Men och så är det ju allra sista dagen också. Tjoho. 
Nu ska jag iväg på koll hos barnmorskan och lyssna på det lilla hjärta som pickar inne i mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0