arbete och bäbissparkar...

Jag tror att min lilla bäbis är helt vild, den sparkar hela tiden. Det är nästan så att jag blir lite störd av det och ibland så känns det så roligt när den lilla krabaten får hicka. Alla på jobbet börjar fråga hur länge det är kvar innan den ska komma och allt börjar kännas lite nervöst nu... det gör ju faktiskt ganska ont att föda... men på nåt fantastiskt sätt så är ju alla här på jorden födda. SubhanAllah!

Jag vet inte om det stämmer men läste att man kan bli lite mer förvirrad nu i slutet av graviditeten, pga hormonerna, det låter ju lite roligt, men så känner jag mig i alla fall. Känns som att jag inte har koll på något, elever hit och dit och möten och allt liksom samlas ihop i en stor hög... den stora högen kommer att falla en dag, gissar jag, om jag inte börjar sortera och arbeta igenom grejerna. Nog om sånt tråkigt, måste kolla lite recept för att få inspiration till ikväll... nån som har nåt bra tips?

Fred med er

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej min älskade vän! Inte trodde jag att du kunde bli en bloggfantast. Vad roligt! Det behövs en som du! Puss på dig!

2007-10-24 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0