Bloggsjukan...

Finns det nagon annan som har hort talas om den? Jag tror jag har blivit drabbad. Jag kunde inte sova igar efter att jag hade fixat min blogg, helt sjukt. Jag lag bara och tankte pa hur jag skulle formulera olika meningar och tillslut var det som att jag skrev alla tankar, satte ut punkter och kommatecken och parenteser i huvudet. Ganska storande. Jag vaknade flera ganger under natten och tankte ut vilka lankar jag skulle lagga ut och vilka kort och vilka recept och sa vidare. Naima lag och vred och vande pa sig och ville helst ligga PA mig. Nu sa har i slutet av graviditeten sa kanner man sig inte heller sa himla smidig och nasan ar alldeles tappt. Fast sa farligt ar det ju faktiskt inte. Jag hoppas att man kanske far sova nagongang nar ens barn har blivit storre... fast det ar nog ingen garanti... om man inte har superskotsamma barn... och vem kan garantera det... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0