...

Det ar ganska harligt med lordagar. Vi har stadat och bakat och promenerat. Det foll lite sno nyss men den har redan forsvunnit och vi sitter och myser med mormor och morfar framfor brasan. Och sa hittade jag just Arlas hemsida med en massa recept. Det kan alltsa inte bli sa mycket battre. Forutom att Hamed skulle vara har forstas... men man kan ju inte fa allt. Han langtar nog en del ocksa. Det kanns som att allt ar sa spannande har framover med babisen och allt. Det ar kanske det har med morkret som kanns lite tungt och nu helst nar vi ska stalla om klockan inatt. Enligt tradition sa ar det bra att fasta 6 dagar efter manaden Ramadan och jag har inte gjort det annu, men det lar ju inte bli sa svart, inchallah, nar solen gar ner redan innan 16.00.


 Mer lyckobilder. Mina tva favoriter. Har var Naima bara ett ar och hade just lart sig ga!Tank att det kan vara sa roligt att bygga en koja.
 Morotsskord i Botsmark en harlig hostdag.
 Sol och bad pa maldiverna. Mycket glass blev det... till Naimas (och min) lycka!
 En stor kontrast till forra bilden, men ocksa sa harligt och vackert. Solen haller just pa att ga ned och vi var pa vag hem fran en lang och frisk promenad ute pa isen med Naima i sparkladan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0