morgontrött...

ojoj, att man kan vara så trött på morgonen. Det känns som att alla delar av kroppen är döda, som att man aldrig ska kunna vakna till liv igen... det är så mörkt på morgonen nu och det gör det ju inte speciellt mycket lättare. När jag ska vända  på mig i sängen så känner jag mig som en val åsså är man alldeles tätt i näsan.
Fast på nåt konstigt sätt så försvinner det efter ett tag och man glömmer så lätt, tänk vilken tur. Det är samma sak som smärtan vid förlossningen, att man kan glömma sånt?

Idag blir det hemmagjord pizza till lunch med veckosallad, och så lyxade jag till det och tog keso med blåbär och socker till efterrätt!!! Mmm.

Måste jobba... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0