Böl

Alltså snacka om bölprogram, och inte kan jag hålla mig undan det - tv4s Spårlöst, suck. Mina kinder är alldeles blöta av gråt.
Min morfar var känd för att vara en känslig man som ofta grät, jag och mina mostrar brukar nästan jämt gråta när vi träffas och vi skämtar om det, fast jag har verkligen den här lipgenen.
Igår så fick jag lipa också en massa till Barnmorskorna.
Ja, det är inte lätt.
Men spårlöst slår nog alla lipprogram, föräldrar som får återse sina förlorade barn... och tvärtom såklart,
Böl.
Alltså det finns ju en massa skitfilmer som man bara skrattar åt för att de är så löjliga, men kommer det något känsligt så går det bara inte att hålla tillbaka.
Ja, så nu vet ni. Är ni böliga eller stencoola?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har oxå just bölat, till samma program! =) Vi ses nog nästa helg! Åh mys!

2008-04-10 @ 21:22:32
Postat av: Rebecca

Jag har hör och häpna aldrig lipat till nåt program. Men jag skrattar sällan heller...bara leende :) jag har nog stenansikte när det gäller tv/film :)

2008-04-10 @ 22:51:36
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Anna

Jag gråter som bara den! till ALLT känns det som ibland..=) Home Extreme Makeover är nästan värst..=)

2008-04-11 @ 08:14:11
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Hera

Jag är den böliga typen..

2008-04-11 @ 09:19:35
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: vicky

jag satt också och böla igår.förstå vilka känslor att mötas så där.man blir så glad.tror jag har blivit ännu känsligare sen jag fick barn.jag bölar till allt numera=)
kram

2008-04-11 @ 09:29:39
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se
Postat av: Linda

Bölig. Helt klart. Gringar ihjäl mig när jag ser Barnmorskorna. Eller typ när folk gifter sig på TV...alltså folk jag inte ens känner. Jag är superbölig. Och cool. =)

Postat av: Jenny E

Tokbölig. Mjuk som jag vet inte vad. Hudlös, ibland. Gråter lätt som en plätt. Extreme Home Makeover kan jag lipa till också, till och med om jag inte ens sett början utan bara den gripande upplösningen! Haha. Barnmorskorna- jepp. spårlöst - jepp. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0