Bonsoir tout le monde!

Sitter här och äter brands skorpor, asså de är ju för goda. Fast jag undrar hur nyttiga de är egentligen?
Fast det var ju onödigt att tänka så... de är ju goda.

Jag har på tvn och sneglar lite på discoverys Fight quest. Vet inte om någon har sett det, men det är två amerikanska killar som åker till en massa länder och tränar olika kampsporter. Jag har alltid gillat kampsporter på nåt vis, inte för att jag har utövat någon men jag har alltid velat. Det är faktiskt rätt intressant. Ikväll så är de i Israel och tränar en helt sjuk kampsport som heter Krav maga (tror jag) som de utövar i armen. Jag kan ju inte direkt säga att jag är speciellt imponerad och jag tycker inte om de israeliska tränarnas attityder. Fast det kanske handlar mer om att jag tänker på hur soldaterna behandlar palestinierna, då kan man ju lätt bli illamående. Precis som den här äckliga gubben i Österrike som stängde in sin dotter. Alltså när jag hörde det så fick jag bara lust att spy, Hemska människa. Må han brinna i helvetet.

Jag måste ut med lite ilska.

Annat jag är sur över:
Människor som tror att muslimska kvinnor inte kan ta egna beslut. (Arrg) Bara för att min man är muslim betyder det inte att han styr mitt liv, att han tar beslut åt mig. Tror människor att jag inte har någon hjärna eller?

Nog.
Imorgon ska vi ha picknick och fiska heeela dagen. Inchallah. Och inchallah ska det vara soool.

Asalam aleikoum

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ja visst är det hemskt. Hörde att de börjat bygga mera hus på palestinsk mark nu.Man undrar ju?verkar ju som att de inte vill lösa någonting.Hur resonerar dom tror du?det verkar ju som att de gör precis vad de vill och de bryr sig inte om andra.och jag gör inget annat än att hålla med om den vidriga fadern som äcklat sig på sitt barn. må han brinna i helvetet kunde inta sagt det bättre själv.Och förresten så tror jag inte Jag VET att du har en hjärna=)tyvärr kommer det nog alltid att finnas folk med
fördommar.tråkigt.Ha en trevlig dag.

2008-04-30 @ 11:27:38
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0