Ett jordsnurr

Ännu en dag som gått av mitt och våra liv, ett jordsnurr. 
Vissa dagar vaknar man och känner bara att allt känns tungt, andra inte... idag var det en sådan dag. Den kändes lätt... det liksom svävade fram, allt. Det funkade bättre än vanligt på något märkligt sätt. Allt tjat bara rann igenom mig och ut kom det bara honung. Typ :)
Men det finns märkliga dagar.
Vi har hoppat i vattenpölar, gjort saker som jag länge skulle gjort men sparat fast de egentligen går snabbt att göra, sprungit på lite asfalt, ätit GODIS som vi fått av vår kära granne, hoppat en massa i sängen, hälsat på mormor och lämnat in önskemål på några klädesplagg (hon är vår privata skräddare, den bästa! Om jag hade haft kameran skulle jag tagit kort på allt fint hon gjort både till mig och barnen. Supermamma!), njutit av solen strålar i ungefär 2 minuter (härliga 2 minuter) och gjort god fisk i ugnen med pumpakärnor och stekt ris.

Igår kväll seeeent så började jag och Hamed att drömma om att åka till Mekka. Vi kollade en massa priser och det verkade inte som att det var sååå dyrt som vi hade trott. *drömma drömma*
Inchallah och om allt går som vi vill så kanske drömmen kan bli sann, binillah!

Nu ska jag kolla i min nya Buffe!
Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ringer imorrn käre vän.. Sov Gott!

2008-04-14 @ 22:15:12
Postat av: linn

inshaallah blir det så att vi alla muslimer får en chans & möjlighet att åka dit.

jag hoppas att er önskan blir sann!

2008-04-15 @ 01:30:01
URL: http://hlbd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0