Hej hallå

Vad häftigt. Det verkar som att det blir fler och fler som läser min blogg (just nu iaf). Såklart så är det ju intressant att veta var alla kommer ifrån, eller jag menar nog mer vilka alla är. Några kan jag ju gissa såklart. Så vill ni dela med er så varsågoda!

Idag har vi varit på loppisen som ligger ungefär 100 meter från lägenheten (vi köpte grejer för att göra isbitar, vet inte vad man kallar det?), hälsat på mormors jobb, promenerat, badat, spelat lite tennis (har bestämt mig att Hamed ska få lära mig i sommar, vid mina föräldrars hus ligger det en bana så det är perfekt för sena varma sommarkvällar... snacka om att längta), kollat på lite fiskegrejer, tvättat kläder, längtat lite efter Frida, käkat isbitar (en massa), sovit siesta, ätit potatisbiffar, och en massa andra vanliga grejer som vi göra alla andra dagar.

Hade tänkt att hämta ett schackspel hos mina föräldrar, kan vara en bra hjärnträning ibland. Fast jag blev väldigt lat. Jag tror att vi ska bara en blåbärspaj istället. Fast jag känner mig för onyttig, såg just om att mödrarnas matvanor påverkar barnens... fast jag måste försöka hitta på en massa bra ursäkter... blåbär är ju nyttigt

                                                                

Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-12 @ 19:31:25
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: A-E

Hej!
Jag är här ibland och kollar!

//A-E

2008-04-12 @ 20:16:01
URL: http://kattmamma.bloggagratis.se
Postat av: a

Salam!
Jag är också en av dina "stambesökare". Heter Arwa och hittade till din blogg via amanas :)

2008-04-12 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0