Idag:

- Fredagsbön och lite koranenläsning

- Hängde på biblioteket, låg och myste på barnavdelningen och läste en massa böcker
- Glass

- Hälsade på hos morfar

- Sallad med getost till middag

- Snabbstäd i lägenheten

- bus och pusskalas som alla andra dagar.

Nu blir det amning, blöjbyte och sedan eventuellt lite lyxtid för mig.


Det var skönt och höra att det var fler lipsillar med mig  :), häftigt att det finns de som är stencoola också såklart. Jag är 0% cool... när det gäller böl. Annars så är jag ju väääldigt cool :).
Och jag tror förstås att mina barn också kommer att tycka det.
Föralltid.
Såklart.

Och om ni vill veta så är min favvobody förstörd av klorin. De fina ekogrodorna som säger BE GREEN gråter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0