Jag näe kan sova...

Hade tänkt att böla lite ikväll igen, till spårlöst. Det är som en sjukdom. Jag tror till och med jag blir besviken om jag inte får gråta. Igår fick jag det iaf till barnmorskorna, det var skönt, rensa ögonen lite :).

Annars så bråkar vi en del här hemma. Inget allvarligt, utan mer om tandborstningens vara eller inte vara, vilka kläder som "lilla presidenten" ska ha på sig, hur saker och ting ska vara (för det är oerhört viktigt att det blir som HON vill!) - ja, jisses. Tålamod. Och direkt när vi lägger oss i sängen så hoppar hela hennes kropp och hon pillar på allt och säger "Jag näe kan ova". Två minuter efteråt så är hon helt borta. De är för söta.

Nej nu måste jag koncentrera mig på programmet.
Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0