Kvällsfundering

- Kommer det någonsin att bli inne igen med pufflugg? (Jag kan ju bara säga att efter en hel dag med slöja så är inte alltid håret det snyggaste, fast det är ju dubbelt - har man inget snyggt hår så är det ju bra att ha den!)

En till:
- Finns det någon de senast 20 åren som döpt sina barn till Kurt eller Adolf? Kommer det någonsin att bli poppis igen?

Ja, många frågor blir det.
Det var lite oseriöst, fast jag tänker en del på seriösa grejer också (ja faktiskt!).
Jag tänkte skriva en del om döden, fast samtidigt så känns det så svårt. För mig så har döden alltid varit så långt borta. Jag har nog lite förnekat den (innan jag blev muslim) och jag har inte ännu haft några nära som har gått bort, så man kan nästan säga att jag har varit skyddad från den. Jag försöker liksom att vänja mig vid tanken om att den finns och jag försöker att påminna mig varje dag om att ta vara på livet just NU. Vi kan aldrig vara nog förberedda på att det kommer att hända.
Ja, det blev väldigt seriöst. Jag kan inte riktigt fånga mina tankar kring det här när lilla bäbisen sitter här bredvid och vill kramas. Det får bli någon annan gång.
Ha en trevlig dag eller kväll eller vad det nu är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0