Oj

Känner inte riktigt för att sitta inne framför datorn när det är soooool ute! Därför har det inte blivit så att jag skrivit på några dagar.

Under de här dagarna har jag:
- njutit av solljuset
- ätit supergoda citronkakor i massor (recept här!). Jag är fast.

- varit med min bästis :) (grillat, promenerat, svammlat, picknickat)
- hoppat i vattenpölar
- ammat i många timmar
- paketerat fisk som Hamed fiskat, nu är det fullt i frysen!
- gjort ännu en sats Lemon curd
- ätit många omgångar av frusen banan (försöker att stilla mitt behov av glass. Ett bra tips om man vill vara lite nyttigare - skiva bananer, strö på lite oboy eller kokos och in i frysen. Faktiskt ganska gott.)

...och så kan jag inte komma på något mer speciellt. Ja, då vet ni.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nääärå det är ingen hemlis, kan skicka det när jag hittar det. kom nämligen från övik igår med flyttlasset och jag vet inte var i röran mina recept hamnade =)

2008-04-22 @ 10:24:04
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0