Slem

Min hjärna är fylld av slem så jag kan inte tänka klart. Känns det som. Jag tror att jag använde en hel toarulle för snytning igår. Det börjar göra lite ont i näsan. Ja, nog med intressant fakta.

Annars så är jag förvånad över all ekomat som finns överallt. Det är ju bra på många sätt men det är något jag stör mig på. Det känns som att det blivit värsta grejen för Ica och Konsum och de tävlar om att vara superekologiska och miljömedvetna. Känns lite som bullshit, har de inte tänkt på miljön tidigare? Fast priserna går ju ned och fler tänker miljömedvetet, det är ju bra. Men det stör mig ändå.

Naima har somnat på soffan. Vi ska baka kaka till morfar för imorgon (han blir hela 73år! Hurra!). Hamed fiskar. Yusef äter på sina fingrar och jag är väldigt sugen på glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0