Uteliv

Har det varit idag. Ute i solen. Såå härligt.
Fast natten var inte såå härlig.
Yusef har haft nåt knas så han har skrikit typ hela natten.
Jag förstår varför brist på sömn kan vara en tortyrmetod.
Man blir lätt knäpp i skallen.

Jaja. Jag fick iaf sova ut en stund på dagen. Hamed och Naima hade kokat gröt till mig när jag vaknade. Hm. Jag vet inte riktigt vad jag ska ge för betyg. Men jag kan ju säga att gröt inte är något franskt recept. Hamed hade i olja och det förstår jag inte riktigt var ifrån han hade fått det. Men det var okej. Det gick iaf att äta.
Med mycket sylt.

Vi har picknickat i solen och det värmde så gott. Det var länge sedan jag känt att solen varit så varm. Fast vi har bråkat idag också. Alltid är det något som inte är bra. Snacka om att Naima är en tjurskalle. Fast jag kanske är värre. Hon har nog fått det ifrån mig, gissar jag. Eller det är väl en härlig blandning av två riktiga tjurskallar.
Än så länge så verkar Yusef som en ganska lugn kille, han likom tar dagen som den kommer, observerar, ja han är cool. Men jag antar att det kommer. Alla åldrar har ju sin charm OCH alla är vi ju olika, stora som små.

Sitter och surfar på nätet och för skojs skull så kollade jag på mitt namn. HIttade en gammal artikel från SvD. Tur att fotot är borttaget :). Tänker en del på den hemska händelsen med en ung svensk tjej som studerade i Paris och blev mördad för någon dag sedan, usch och fy. Så mycket hemskt. Det blir så nära en själv när man varit på samma plats.

Nej nu är det läggsdags.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hej Ja det är verkligen fint där=)Känner igen mig i det här med att bråkas.Tycker jag gör det ofta me Liam nu för tiden.Han har verkligen hamnat i trotsåldern.Vad vi en ska göra så är han tvärtemot hela tiden. och visst ibland kan det ju ha sin charm men ibland INTE=)
Ha en bra dag.kram

2008-04-26 @ 08:30:30
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0