Back to reality

Hejsan hoppsan
Tillbaka till verkligheten, och just nu så är vår verklighet i tvättstugan. Hur kan man vara så dum att man lämnar tvätt när man åker bort? Lite var det inte heller. Strykning är varken min eller Hameds grej, så vi plattar till den rena tvätten så gott det går. Nog om det.

Vi har varit ute och cyklat (Naima har saknat sin cykel och tittat avundsjukt på alla barn som cyklat omkring i Paris), plockat lite hallon, Mmmm, ätit färskpotatis från trädgårdslandet, lycka!! (och mangold, squash, lök, allt från landet) och umgåtts med mormor och morfar. Imorgon så börjar en annan verklighet, det blir lite spännande. Hamed börjar sitt nya jobb. Jag tror att jag är mer nervös än han, jag har blivit allt för bortskämd att ha honom hemma hos mig och barnen hela tiden. Med Guds hjälp så ska det nog gå fint.


Här är en bild från trädgården i stora Mosken, här tillbringade vi mycket av vår tid. Sinnesro.


Promenad vid Seine


Picnic på ett  vetefält


Naima tittar på Eiffeltornet, från Louvren.


Picnic, igen


Jag och Yusef

Kommentarer
Postat av: Frida

åh välkommen hem! Så fin bild på dig och Yusef! Här är det fullt upp! Vi hörs snart och ses, förhoppningsvis! Hälsa Hamed, jag ska tänka på honom imorgon! Massor med kramar!

2008-08-10 @ 19:38:50
Postat av: Anna

Åhh avd spännande med nya jobbet!! Vilka härliga bilder, ser ut som ett paradis. Om några dagar styr jag kosan hemåt. Men jag landar inte i Stensele på riktigt förrän den 18.e =) puss o kram

2008-08-10 @ 22:39:59
Postat av: sabrine

mashallah vilka vakra bilder

2008-08-13 @ 10:51:18
URL: http://marockanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0