Konstigt

Ibland kan jag tycka att det är konstigt (men härligt såklart) att jag kan sakna Hamed så mycket, bara efter några timmar utan honom så känns det inte bra, tomt... 
Fast nu är han hemma igen efter två dagar i fjällen och vi har en heeel helg tillsammans. Nu känns det helt plötsligt lyxigt att vara tillsammans en hel helg.
Min kärlek.

Mina kärlekar. . .



Vi har ialla fall ätit dammsugare, druckit myntate och svammlat på i några timmar.
Yusef och Hamed har tagit en tupplur och jag funderar på vad vi ska äta till middag... kanske sallad, det känns lite sommrigt ute, måste söka efter inspiration (recept.nu eller tasteline.se).
Ska nog ut i mitt trädgårdsland och se vad Allah bjuder oss på :)

Nedräkning för Ramadan... två veckor kvar... inchallah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0