Nengneng

Det är inte någon thailändsk maträtt (fast det låter lite så tycker jag) utan Yusefs nya favvoord. Negnnegn låter det mest hela tiden.
Ja, det kanske kan sammanfatta min dag :)

Förutom just negnnegn så har jag och Naima haft det mysigt på bibblan idag och lånat sååå mycket böcker så jag vet inte om vi ens kommer att hina läsa igenom alla. Men det är kul att läsa barnböcker, jag är minst lika nyfiken som Naima fast efter två gånger är jag less, det är väl det som är skillnaden... barn blir visst aldrig less på något ? Eller?
Sedan har vi handlat en ny dammsugare, det var på tiden, vår gamla kommer nog från 60-talet och suger fast sig i golvet så det gäller att ha muskler för att slita den fram och tillbaka. Jag hoppas att den nya är bättre.

Sedan andra häftiga saker som har hänt oss:
...
Ja, få se nu...
...

Inte så mycket kanske.
Vi har lekt Ajaj kaptenen i parken. Gungat. Rensat blåbär. Käkat sojakorv med bröd. Och så fick jag en fin klocka i present av min gulliga man :)
Plus att jag har inhandlat lyx för kvällen: en alldeles ny Matmagasinet och lemoncurdglass!!

Så nu vet ni.


Kommentarer
Postat av: Dina

Hej!

Läst din blogg, trevlig är den! Du skriver en del om religion och verkar kunna om det så vill fråga dig; Hur kommer det sig att folk från islamska länder inte får gifta sig med svenskar? Var i koranen står det? Jag har letat men inte funnit ngt.

kram dina

2010-08-23 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0