SUN day

Ja, idag har det varit sol. Härligt. Vi har varit ute och plockat massor av hallon hela långa dagen. Jag gillar när det börjar vara såhär höstigt ute. Inte för att jag vill att sommaren ska ta slut, men det är ändå något speciellt med hösten, frisk luft, inte lika varmt, men det ska förstås vara soligt också annars är det inte lika skoj. Men det bästa med hösten: alla härliga bär och att man får skörda frukten av sitt arbete :).

Finns det något bättre än mat från trädgårdens skafferi?

 Från alltommat.se

Helgen lider mot sitt slut och jag blir hemmafru igen. 100%.
Vi ska nog ut i skogen igen med mormor och morfar och plocka lite mer blåbär, ev lite mer hallon, det är så gott! Vi brukar alltid göra en sats med glass i glassmaskinen av dagens bärskörd, smarr.
Nej, jag har inget intressant att skriva egentligen, hör att det är Solens mat på tvn och ska snegla på det.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0