Halla?

Trott. Naima sover eftermiddagslur, nu lar hon aldrig sova i natt.
Suck. Fast skont for stunden.
Hon vaknade tidigt (enligt mitt tycke, 8 var den nog...) och bara skek: MAMMA STIGA UPP, LJUST UTE. Harligt nastan jamt.  Yusef sitter och spyr i babysittern bredvid.  Mitt liv ar glamourost varre. (Fast jag lovar er att jag skulle inte vilja leva utan det!)

Hurra.
Fast ironiskt.
Ar inte pigg.
Skulle kunna lagga mig i en snohog och stirra upp i himlen flera timmar kanns det som.
Ja, typ.
Har last lite i Koranen idag, det ger en alltid lite hopp och ljus i tillvaron. Fast jag hamnade bland de sista kapitlen som handlar om jordens undergang. Behover jag saga mer...

Kan inte nagon skriva en kommentar nagon gang? Vad hander i era glamourosa liv?

Ha en bra dag.
Tror jag ska krypa under tacket.

Kommentarer
Postat av: Linda

*host host* jag ska skriva en kommentar! I mitt glammiga liv byter jag blöjor, torkar utspottad aprikospure och försöker hinna förbi tvättstugan emellanåt! =) Nämen, idag har jag och Leia varit förbi Maggan Ferry och tittat på skidskytte.. så han jag nyss svalt sista tuggan på en pizza! Gott värre! =)

2008-02-29 @ 17:40:31
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Linda

Mamma Maggan Ferry har inte nerver att tala om hon heller! =) Hon skrek rätt ut! Leia blev inte rädd utan tittade bara storögt. Han slutade 13:de, efter fyra bom. Dåligt. Men jag skulle väl inte göra bättre resultat själv antar jag. Men jag har ju inte provat heller. Jag kanske är jättebra på skidskytte!? Ha ha, helkväll... nä.. men jättemysigt! =)

2008-02-29 @ 19:54:23
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Linda

Ojsan! Vad gjorde jag i onsdags...eh.. oj. Nästa vecka också eller (sportlovet)? Kamelridning låter ju fränt!

2008-02-29 @ 22:34:34
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: amana

Jag är dålig på att lämna kommentarer. Din blogg är en av de jag går in på regelbundet, men som sagt dålig på att kommentera...
Ja, glamouröst? Jag tror på att ta in glamouren och lyxen i vardagen. Göra nåt ibland som man tycker lite extra om. Igår åt jag hämtmat, det är lyxlyx för mig. ;)
Asalamo aleikom.

2008-03-01 @ 11:03:42
URL: http://blogg.passagen.se/amana
Postat av: Frida

På tal om snöhög, minns tillbaka på vår kväll på snöhögen på pedadgogränd för si så där 5 år sedan.. jag trodde att det var längre än 5 år, det lätt lite ynkligt, men vi har ju hunnit med ganska mycket sedan dess, i alla fall du, man å två barn, pratar flytande franska, inte dåligt kära vän! Å jag då, ja snart klar lärare (vilket jag brinner för=), men nu under praktiken har jag har mött min utmaning,
en klass bestående av 19-åriga killar som inte är särskilt intresserade av samhällskunskap, utan vill helst sitta vid datorn å programmera, suck...! Samhälls som är det roligaste ämnet! Jaja, de är ganska charmiga ialla fall! Vad mer har jag åstadkommit på 5 år, funnit mannen i mitt liv, blivit matte till Zero å byggt en stuga (hehe, fast jag har ju inte byggt så mkt, mest bara haft en massa åsikter, som alltid har varit lika uppskattade =) Nä! Maria du vinner! Man å två barn, inget klår det, njut av all kärlek (fast det vet jag ju att du gör) Jag hoppas att vi ses snart, det var såå mysigt sist! Puss!

2008-03-01 @ 12:00:57
Postat av: Maria

Amana: Ja, hämtmat är verkligen lyx, det borde vi unna oss oftare - jag försöker nog alltid vara för pretantiös på matlagningsfronten, måste nog släppa det ibland och bara njuta av att få maten serverad.

Frida: JAA, snöhögen. Vet du att det hade jag alldeles glömt bort! Vilken härlig kväll det var! Härligt att ha vänner som du. Och visst har vi hunnit göra en massa, jag tror att det är svårt att jämföra erfarenheterna som vi haft under dessa år - det är nog ingen som vinner. Huvudsaken är ju att vi mår bra, eller hur?
Spännande med killklassen, vilken utmaning:
Längtar efter dig!

2008-03-04 @ 20:40:19
URL: http://maryam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0