TV

Jag tittar inte saa mycket pa tv, men har en del asikter om det.
Kanner att jag kan stora mig pa manga program, men alla far ju se vad de vill, det lagger jag mig inte i - men jag far ont i huvudet av: melodifestivalen (100 alvedon skulle inte ens hjalpa), bingolotto (trauma fran barndomen), idol, galor av alla slag (de kanske ar for ett bra syfte, men jag star inte ut), kriminalserier, top model och en massa annat. Jag vill inte stota mig med nagon, men jag kanner bara att jag maste fa ventilera mig. (Som om ni bryr er vad jag ser pa tv! :)
Fast saklart sa tittar ju jag pa alla dessa struntprogram ibland, och man fastnar ju sa latt... typiskt... jag kommer annu ihag hur jag rusade hem fran skolan for att se Sunset beach (pinsamt, men sag det inte till nagon!!) och aven hur jag satt klistrad framfor Paradise hotel. Tragiskt med sant. Men jag stor mig fruktansvart pa det.

Men saklart finns det ju en del bra grejer - fast det sands forstas till 99% pa var kara gamla public service :). Sag igar ett program som verkade intressant - Klass 9A, sadana grejer gillar jag.

Fast det ar inte latt med tv, det ar banne mig som en drog, jag gillar inte droger... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

tack snälla du!
hoppas ni mår bra!

kram anna

2008-02-14 @ 21:16:16
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0