4 veckor...

... Ar min lilla babis idag. Tiden gar sa fort!! Jag blir nastan radd. Huvva. Och sa kom jag pa att jag fyller ju faktiskt 25 och inte 24 som jag trodde. Fast det blir jag inte speciellt radd for, jo kanske for att jag ar sa forvirrad sa att jag inte ens vet min egen alder, men inte for alderns skull. Jag har nog alltid sett framemot att aldras, tycker att rynkor ar sa fina. Det kanske blir annorlunda nar de ar pa mig. Fast jag tror att jag tycker det eftersom sa manga sager att jag har ett sadant "barnsligt" ansikte och runda kinder, da har jag nog satt det i kontrast till ett gammalt ansikte och rynkor.

Tidigare sa valde jag att ta bort mina personliga bilder fran bloggen efter nagra kommentarer om islam, som jag tyckte kandes lite laskiga. Fast nu kan jag inte riktigt lata bli... maste bara lagga in nagra bilder. (Mest tillangnat dig Frida, eftersom du inte sett hur stor jag har blivit!! Nu kan jag ha dina klader, tjoho! :)

 (Jag ar inget USA fan, men tyckte att overallen var sa mysig. Tur bara att det inte stod New York 11, da skulle jag nog verkligen blivit stamplad terrorist :)
                         nanna et yoyo
Det ar mysigt att sitta hos storasyster.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att äntligen få se honom =) Han har storasysters ögon tror jag!

2008-01-19 @ 17:51:49
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Anonym

så gullig bebis...waw...vill oxå ha
och storasyster ser så stolt ut :D :D

2008-01-20 @ 01:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0