Babybjorn barsele!

Sitter och tittar pa annonser pa blocket och soker efter en schysst barsele som inte ar alltfor dyr. Det finns ju en hel del, men tankte att kanske nan darute som rakar lasa min blogg har nagon oanvand hemma? Vem vet, annars blir det blocket. Ska aven kolla tradera, men hor garna av er. Vi hade en som jag tyckte valdigt mycket om och anvande hela tiden, men den har blivit kvar i Paris.

Annars sa har dagen flytit pa lungt. Vi kakade bongryta igar, kanske inte en san bra ide for lilla killen, han har haft lite ont i magen. Vi har varit pa bibblan och lanat lite filmer till Naima (for "daligt vader dagar"), forsokte fa henne att lana nagra bocker men hon vill alltid ha samma bocker varje gang, trakigt... (Mamma Mu, Totte och Emma, suck... fast just nu ar det Pippi som galler, den ar lite lang att lasa sa da foredrar jag nastan Totte och Emma bockerna som ar valdigt korta. Lata mamma. Tyvarr ar det ju inte jag som bestammer :) Det ar ju bara jag som vill slippa att lasa samma sagor varje gang, men ar hon nojd sa kan jag ju liksom inte gora nagot.

Nu maste jag anda ta mig i kragen och kojsa, jag hor hur hela min familj ligger och snarkar i sovrummet och blir lite avundsjuk. Visst ar det markligt ibland hur man bara lever pa, dagarna gar och sa ibland vissa kvallar nar man lagger sig for att sova sa kommer hela ens liv igen, perioder och stunder och scener som spelas upp for en, for att sedan bara forsvinna. Forhoppningsvis. Jag har haft sa nu nagra kvallar, som att jag levde samma saker igen, saker som kanns sa langt borta fran mig nu, men pa nagot konstigt vis sa ar de alltid dar. Bade positivt och negativt. Fast for mig kanske det mest ar de negativa sakerna som kommer tillbaka. Ja, jag vet inte, det ar svart att forklara. Maste nog ta upp yogan igen for att rensa huvudet innan jag sover.

Salam (fred) med er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

peter och jessica har en, modell äldre, har nyss lämnat igen den =) Hör med dom!

2008-01-15 @ 16:12:07
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Jessica

Wohoo! Vi har en bärsele som vi inte använder. Hur man ska definiera en "modell äldre" vet jag inte men det är en Baby Björn från 2005(tror jag). En vanlig som du kan ha bebben fram eller bakvänd. Med eller utan stöd för nacke.

2008-01-16 @ 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0