Jag vet inte...

Vad det ar... men det verkar som att jag aldrig far tid att skriva pa min blogg. Det ar alltid nat. Inte sa att jag ar speciellt upptagen, men alltid nar jag satter mig for att skriva sa ar det nagot som hander. (Sitter och ammar just nu medans jag skriver :)
Igar sa glomde jag att satta pa bloja pa Naima, sa efter ett tag vaknar hon och hela sangen ar blot... inte sa roligt. Nu sover ju faktiskt hela familjen Kouloun Gustavsson i samma sang och igar var vi tvugna att dela ett tacke pa fyra pers. Jag tror nog att storsta delen av familjen sov bra, tre av fyra, den fjarde hade det trangt och kallt. Ja, jag ska inte klaga, jag trivs med att sova tillsammans allihopa, att vakna med en fot i ansiktet eller i magen, det ar ganska mysigt :) ialla fall nar det ar min lilla dotters. Jag har forsokt en massa "metoder" for att fa heene att sova men jag ar nog for svag och Naima for envis och nu sa ar det enklast nar jag ska amma att bebisen sover med oss.

Idag har vi varit med basta Alva pa sagostund pa biblioteket. Jag fick kanna hur det var att vara trebarnsmamma under nagra timmar, intressant och ganska kul (nar de inte brakade, tva bestamda damer). Naima busade sa mycket sa hon somnade efter middagen klockan 5. Skont, bara hon inte vaknar mitt i natten...

...blojbyte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0