Fisk!!!

Igår fick Naima sin första fisk någonsin - En liten aborre! Jag och Hamed var såå stolta. Det var så fint ute igår, sådana stunder förstår jag varför vi är här... vattnet var lugn, solen lyste, det var nästan ingen mygg. Naima fick låna ett litet fiskspö av sina kusiner, total lycka.

Annars - är det städat och rent hemma hos oss, INGEN får gå in med skorna! Jag har blivit pedantiskt (?) Synd bara att jag inte var det förut när det hade varit lättare. Något konstigt hände med min hjärna under sista graviditeten. Jag har väldigt svårt att lämna disk mer än en halvtimme, lite jobbig sjukdom, men jag vet inte om det finns någon medicin.

Åsså har vi skördat sallad i massor, gott gott. Ätit PANGkakor till lunch med mormors goda äppelmos.
Idag blir det grillad fisk till middag. Sedan ladda och soooova hela natten lång så vi är utvilade inför resan. Vi har ett ganska långt stopp i Stockholm, men det är bra när man har barn och får landa lite, plus be bönerna i lilla kapellet på arlanda som är så mysigt.

Sedan så får vi se om jag hinner blogga under tiden vi är i Paris. Jag ska försöka att ta mig iväg till något cybercafe någon dag, men det blir nog ingen update dagligen :) Ni klarar nog er kanske, obs KANSKE, ändå. Håll ut!
I´ll be back!

Fred och kärlek med er allihopa

Kommentarer
Postat av: Hera

Trevlig resa!

2008-07-15 @ 18:05:32
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas ni får en underbar semester =)

2008-07-16 @ 15:02:23
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Anna

HA det så härligt!!!! Jag kommer hem v 34 tror jag, är ni hemma då måntro? Måste ta fram kalendern och räkna =) puss

2008-07-17 @ 08:01:53
URL: http://annaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0