Halloj

En liten rapport fran fjarran land.

Nagra intressanta saker som vi (jag  och Naima) har lagt marke till:
- det finns mycket hundbajs pa gatorna, bast att se upp! (grannens son halkade och brot foten pga det)
- det finns hur mycket yogurt och ost som helst pa affaren
- det ar kul att gissa varifran alla manniskor kommer pa en flygplats
- myyyycket parker att leka i, jag vill ocksa vara liten!

Vi har promenerat vid Lovren, ropat eko under en massor av broar vid Seine, picniquat flera dagar, tittat pa Notre dame, spenderat massor av tid i mosken,  atit supermycket glass, lekt med kusinerna, besokt parc floral med en enorm lekplats och bollbad och allt mojligt. (Varfor ar det alderbegransat?)
Varmt ar det ocksa, idag har vi spenderat stor del av tiden i skuggan och lekt kurragomma.
Nu sitter jag hos hameds syster, vi ska bli bjudna pa supermat... magen kurrar, tigerrakor, ris, varrullar med mynta, sallad och min alsklings paronjuice!! Smarr.
Nu tjatar Naima om ett svard som stora kusinen har!

Bon appetit

Kommentarer
Postat av: vicky

Men så härligt det lät=)

2008-07-24 @ 09:43:25
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0