Pust...

Varmt ar det. Tydligen var det 37 grader igar, jag och Naima var roda som rakor. Pust.
Idag tog vi oss iaf ut for att svalka oss, Naima badade i en liten pool och Yusef och fick sitta i skuggan med mig.
Massor av barn var det, vilda var de ocksa - jag har en massa asikter om foraldrarna ocksa... men jag ska forsoka att inte vara sa fordomande.

Jaja, annars svettas vi, promenerar om kvallarna och ater gott.
Nu gnaller Yusef i vagnen, Naima ar hungrig och sa langtar hon efter mormor. 7 dagar kvar.
Hoppas ni har det gott i varmen, horde att det var varmt i Svealand ocksa.
Kramar pa er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om din blogg väldigt mycket.. Fortsätt så.



Vad skulle du tycka om detta? :



http://ninsan.blogg.se/2008/august/ve-fasa.html#comment

2008-08-03 @ 15:13:04
Postat av: Anna

Haha jag måste skratta! Vi var på Leos lekland i Luleå idag och Pär hade också en del åsikter om oborstade ungar. Inte för att vi har 2 ljus men men.. ja som du säger man ska inte vara så fördömmande. Kommer hem över om en vecka eller 2 vi ses nog då!! kram

2008-08-03 @ 21:14:56
URL: http://ingen längre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0