Allez la France!

Allez allez - har Naima och Hamed ropat hela dagen. Just i skrivande stund gjorde Henri mål... alltså det var på tiden! Jag blev nästan lite orolig... Nejmen och så gör Holland mål.... snacka om att det gick snabbt (3-1 till H). Ja, nu är det väl kört. Vilken skam för Italien och Frankrike... som var i final VM! De verkar som att de inte ens går vidare. La honte!
Ja, det ska väl förhoppningsvis inte bli någon EM-blogg, men jag kan inte låta bli. På nåt konstigt vis så kan man ju inte låta bli att hoppas för Sverige imorgon... men nog finns det viktigare saker att bry sig om så jag tror inte att jag kommer att gråta.

Hamed var och fiskade igår och fick en fin harr, det fick bli middag idag. Inte lika gott som aborre och regnbåge, men man får inte klaga. Nu har vi varit ute och letat mask så han ska få lite mer fisk, jag har beställt aborre!

Annars har Naima lekt med en kompis hela dagen lång. Som jag skrivit tidigare så är det tur att vi vuxna inte beter oss som barn! Det är väldigt viktigt just nu för Naima att ALLT är hennes: MITT MITT MITT! Det kan bli lite svårt att leka med andra då... men de busade på en hel del och så grät de lite och lekte och grät och lekte och bråkade och så ville de inte skiljas åt i slutet. Om man själv bråkade sådär med någon så skulle man ju bara tycka att det var skönt att dra hem, men det är väl också bra för dem att ha en orsak till gråt. Vet inte, men ibland verkar det så.

Yusef brukar alltid ligga i sängen med Naima när hon ska somna och är han vaken när hon har somnat så får vi lite tid alldeles för oss själva. Ikväll var det en sån här myspys kväll och han bara luktar min lilla bebis, så gott! och gurglar och pratar och känner på mitt ansikte och jag bara njuter... kärlek på hög nivå.

Jag skickar lite kärlek till er också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skaru me imorrn eller? =)

2008-06-14 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0