Gratis är gott...

... brukar man ju säga. Har just smällt i mig en stor del av Vienetta glasstårtan som ICA så snäll gett till mig alldeles gratis. Inte illa. Tack snälla ICA. Nu ska jag handla varje dag på ICA.
Gratis glass, då kan de lura mig hur lätt som helst!
Skämt åsido. Det var gott iaf.

Har varit och tittat på mina gamla elever som slutat skolan. Så fina, men lite synd tyckte jag om dem - minikorta kjolar och klänningar ... huvva, det blåste svinkallt. Men fina var de såklart.

Kollade lite på mitt trädgårdsland, mina fiiiiina grönsaker, mina små bebisar, gulli gull! Tog några kort, men det verkar krångla att lägga in dem. Potatisarna, ärtorna och löken är nog det som växt mest. Kulkul.

Naima har varit några timmar hos mormor idag. Min lilla solstråle. Hur mycket tid har egentligen människor som inte har barn??? Det var så lyxigt! Jag hann göra hur mycket som helst, och så enkelt allt var! Inga frågor  - heter det? är det? hände? - och ingen som vill hjälpa till hela hela tiden. Fast på något konstigt sätt så saknar man det när hon inte är med...

Nu ska Yusef få lite mat. Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar också fundera i de banorna ibland... vad gjorde man egentligen av all tid innan man fick barn???

2008-06-13 @ 09:52:21
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Anna

Kommer hem på tisdag och är hemma tills efter storumandagarna om inget oväntat sker =) Så då ska vi väl hinna ses massor =) Saknar er så mkt!!!

2008-06-13 @ 10:06:38
URL: http://annaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0