Heja Sverige, friskt humör!

(Varför säger man Friskt humör egentligen?)

Upptäckte just att det var ett tag sedan jag bloggade.
Hm. Idag och igår så kunde jag ju iaf inte skylla på vädret (regn!).
Men vi har ju haft finbesök av bästa Frida (Naimas bästa kompis just nu) och såklart varit ute mest hela tiden.
Men några större grejer har inte hänt.

Idag så passade vi på att städa och baka lite bullar när det var så dåligt väder. Har kollat lite på fotbollen och det var ju väldans kul att Sverige vann. Haha! Hamed skulle heja på Grekland. Rätt åt honom.
Men det känns ju ändå som att vi kanske överskattar oss liiiite om vi säger att vi ska vinna. Men jag tycker att det är småkul att snegla på EM. Jag är absolut inget större fan av fotboll, men sätter man sig väl in i det så kan det ju bli intressant.

Annars så ska Hamed på arbetsintervju imorgon. Det känns som att det är okej hur det än blir. Allah bestämmer vad som är bäst. Men lite kul skulle det ju vara om han fick det. Binillah. Annars lär vi ju dra härifrån vid ramadans början, som redan är den 31 augusti !  Farmor har ju inte fått snusa på Yusef ännu.

I´ll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0