Låtsas som ingenting...

Det är lika bra. Ingenting. (Matchen...)
Och så ska jag sluta skriva om fotboll, annars så verkar det ju som att jag är intresserad av det... Egentligen bryr jag mig ju inte. (Eh? tydligen...:)

Och så har jag och Naima snarkat nästan hela dagen. Hamed var ute och sprang med barnvagnen (hör och häpna!), när han kom hem fixade han mat till oss och jag kände mig riktigt bortskämd. Bara slappat hela dagen. Imorgon ska vi dra på loppis (Till Linda: Mamma ville följa med så vi drar med henne... det är något fel på datorn så jag kan inte skriva på din blogg! Men vi ses kanske där? Visst börjar de 12.00?)

Annars inget nytt under solen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Allright, vi ses där så. Ja, starta i god tid, de öppnar dörrarna klockan tolv - och då är jag där! Vi ses! =)

2008-06-14 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0