Nu känns det...

att det är sommar. Jag gissar att de flesta pratar om vädret just nu. Man kan ju liksom inte låta bli. Och inte heller låta bli att njuta. Min pappa har alltid sagt att mellan häggen och syrenens blommningar är det den bästa tiden och just nu så sprider sig häggens doft överallt. Bara att passa på att njuta. (Har plockat in en massa kvistar och ställt i lägenheten... Mm)
Solen skiner nästan dygnet runt, såg att i Kiruna så går solen inte ner nu! (Hoppas inte att det finns några fastande muslimer därborta!) Här så är det maghreb 23.20 ischa 00.10 och fajr 1.25. Allahu Akbhar.

Som de flesta andra så är vi ute mest hela tiden. Rullar lite i gräset, plockar lite blommor och vattnar på vårt trädgårdsland (det behövs verkligen!)

Mat är jag inte speciellt sugen på just nu, mest glass, saft och sallader.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu såg jag din kommentar. :) Okej, då vet jag på ett ungefär vart det ligger. Jag tänkte på ett som ligger ännu närmare Tärna. :)

2008-06-05 @ 11:50:09
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: Kristina

Jo det finns fastande muslimer i Kiruna och det funkar nog väldigt bra (enligt dem jag pratat med om detta). För man går efter närmsta stället där solen går ner.

2008-06-08 @ 12:33:15
Postat av: Linda

Pink. Min bil är redan proppad inför söndagens loppis... jag som ville att du skulle me. Om en plats blir ledig, hänkar du då?

2008-06-10 @ 14:01:32
Postat av: Linda

Pink. Min bil är redan proppad med folk inför söndagens loppis. Jag som ville att du skulle följa med. Om det blir en plats ledig, hänkar du då?

2008-06-10 @ 14:03:25
Postat av: Linda

Jaha, det blev två gånger... =)

2008-06-10 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0