Poppis loppis

Så trevligt med loppis! Och mycket grejer var det!
Vi fyndade en cykel till Naima och hon har varit överlycklig och cyklat nästan hela dagen (till och med ute i regnet!) Hade tänkt att köpa ett par skidor också, fast det kändes lite tidigt... Men kanske nästa gång. Annars blev det bara lite småsaker... som om jag inte hade nog med det. Men det är kul.
Så idag har det blivit mycket cykel. Det lär det bli imorgon också. Men vi har städat lite, tvättat (försöker få Naima att sova utan blöja på natten... hur gör man egentligen? Har bara funkat en natt, nu börjar vi vara less på att tvätta), bakat tunnbröd och så somnade Naima i soffan kvart över SJU! Jag blev helt paff. Annars så är hon ju uppe rätt så länge, jag känner lugnet :)

Nu ska jag och Yusef fixa lite sen middag (pasta med uppstekta grönsaker), Hamed är ute o springer och sedan tror jag att jag ska dra ut på en promenad.



Naima ute på promenad med kusin Hamed, Paris 06. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka finfinakläder Naima har!!! Ja, hon är ju fin hela hon förståss... men där var hon ultratjusig! =)

2008-06-15 @ 21:10:57
Postat av: meryem

Mashallah vilka söta barn!

2008-07-01 @ 18:56:29
URL: http://jrappo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0