Seeeeg

Jag är seg. Vår dator är seg. Mina barn är sega. Min man är seg.
Som en härlig werthers orginal. Sådär så det fastnar riktigt i tänderna. Man tuggar och tuggar, men det vill liksom inte släppa.
Ja, typ.
Och så är vi förkylda.

Fast jag ska inte klaga. Idag har vi blivit bjudna på gott fika hos Linda. Smarrigt som bara den. Blev så inspirerad av hennes fina fotoalbum, så jag tänkte ta mig i kragen och beställa hem lite foton, allt ligger ju bara på datorn. Men det vill inte vår dator. Den vill sega sig. Då låter jag den göra det. Jag har inget tålamod idag.
Segdator och en massa fula ord...

Just nu så hejar jag och Yusef på Turkiet i semifinal. Heja!

Jag som tänkte pyssla med vårt trädgårdsland hela sommaren. Fast det verkar inte som att solen vill titta fram. Men jag kan bjuda på några dåliga bilder från det, för den som bryr sig :) Det var några veckor sedan så jag måste väl uppdatera snart...

 Finfina potatisar!  Lök

Vår finfina middag



 

Ja då vet ni.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmmums! Er middag ser jättegod ut!

2008-06-25 @ 22:34:44
Postat av: Lovisa

Vad gott allt ser ut!

2008-07-02 @ 10:21:14
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0