Äntligen hemma

... Äntligen lite (!) civilisation efter några dagar ute i skogen.
Underbart med värme och rinnande vatten.

Det har varit en jättehärlig helg med sol och fiske och grillning, som det ska vara alltså. Naima ville inte åka hem, hon skulle bara åka mer skoter, mer skoter! Och lilla Yusef sov som en stock om dagarna, fast han har haft lite hosta.
Ja, fast det är väl som man säger - borta bra men hemma bäst, men tomt blev det helt plötsligt efter att vi varit 13 stycken i en liten stuga.
Man blir ju alldeles trött av att vara ute i friska luften hela tiden så igår somnade jag med Naima och Yusef vid nio, ganska skönt. Så är det någon som undrar vad jag gör uppe vid den här tiden (!) så kanske ni förstår, och så väntar jag på morgonbön som är om ca 10 min.
Ha en god morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0