Just nu i mitt huvud...

I mitt huvud snurrar det just nu en massa saker.

-I går morse när jag vaknade så kom jag på att vi skulle fixa en kolonilott och odla en massa grönsaker i sommar (hurra!!). De som känner mig väl vet att min dröm är att en gång i framtiden bli självförsörjande med ekologisk mat *drömma drömma*, Så nu har jag gått och tänkt på vårt grönsaksland heeeela tiden.
 
                                      image69 Mynta vill jag ha!!!

Sedan så såg jag ett reportage om att bakmaskiner hade blivit väldigt populära i Frankrike, tänkte att det skulle kunna vara något. Kanske. Fast riktigt så lat är jag inte ännu, men det kommer väl.
image70 Så här ser tydligen de frächaste modellerna ut. Coolt.

Åsså mina barn såklart.

- och just nu - SÄNGEN. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0