Kola

Godis godis godis. Maste ata godis. Nu.

Idag var det mammafika. Kanner mig nastan lika cool som en lattedrickande mama i sthlm. Wow.
Sapbubblor hos mormor och morfar.
Pasta med spenat (i pastagradde, maste testas, annu godare med rokt lax i - men man tager vad man haver. Naima like spenat). (Ett annat bra mattips som kommer fran min man - koka nudlar, riv ner en morot och farsk ingefara, i slutet slanger man i lite ananas och jordnotter  - valdigt smarrigt.) 

Just nu har jag druckit en kopp kamomillte, har hort att det ska vara bra for babismagar.
Maste nog ta och koka lite kola. GODIS... !!
Naima och Hamed kojsar och lilla babisen ar pa vag att somna. Nice.
Hoppas att ni har det gott.


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, när jag läste bebismagar så tänkte jag "gravid!!" (igen!) men sen förstod ? jag att det måste vara Yusefs lilla mage... =)

Vi är btw coolare än Sthlm-mammorna.. ;)

2008-03-13 @ 07:31:30
URL: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0