Morgonstund...

...Har guld i mun. Yusef har sovit heeeela natten lang. Wow. Utan att ata en enda gang. Hur utvilad kommer jag inte att vara idag? Lyx lyx lyx.
Naima och nalle har just klivit upp och hon ar sadar snusigt go och varm och mysig som bara ett nyvaket barn kan vara. Fast lite sur ocksa for hon vill se The Bee movie, sa hon grymtar.
Annars spenderar vi mycket tid med familjen. Naima fick aka skidor for forsta gangen i livet, hon bara alskar det och ville aldrig sluta.

Nu blir det nagra recepttidningar for mig och lite frukost. Idag ska vi dra ivag till Lycksele, imorgon blir det slalom och snowboard.

Yusef skrattar nu sa han hoppar, myskille. Naima sitter och pratar babissprak med honom och han bara alskar nar hon hoppar i sangen och han tittar pa. Nu ramlar hon ner fran stolen och vallingen rinner ut overallt. Plikten kallar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Ingen fara, det var jag och en tjej till som fikade... de andra måste ha varit på sportlov någonstans!? Men vi kanske ses nästa vecka? Mjölkpaketflipar... det var det konstigaste jag hört hittills... =)

2008-03-06 @ 15:27:15
URL: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0