Några bilder

Jag tankte visa lite bilder fran 2007, ett valdigt fint och innehallsrikt ar.

image46
Sista dagen av 2006. Naima aker pulka med sina kusiner.

image47
I januari borjar jag jobba som franskalarare pa hogstadiet. Hamed skoter Naima pa dagarna, har ar de ute pa isen och fiskar.


Februari. Naima alskar att titta pa hastarna.
 Fika ute i snon. Botsmark.


Mars. Slalom och snowboard i Nalovardo. Har ar min stora kara lilla brorsson som fyllde vuxen första mars. Tiden gar sa fort. Man blir ju nastan rord.
    
April. Fika. Fiske. Tupplur ute i det friska. Skoterkorning och gaddsaxar.


Maj. Hamed aker till Maldiverna.  Det har ar vart favvobord pa vart favvocafe. Vi aker ned i juni.
image56
Valdans chilligt vid stranden. Yusef ar en liten bona i min mage. Skona stolar, ett tips till ikea.

 
Augusti. Hemma i Sverige. Kusin Rebecca och svensk sensommar.
  
Ute i barskogen med mormor och morfar. Fika och lingon. Fiske.

Sedan tog det för lång tid att ladda ner fler bilder...

Kommentarer
Postat av: Frida Viklund

åh vilka härliga bilder. jag älskar verkligen svensk sommar, den är så frisk och skön. men jag älskar utlandet oxå, där är det så varmt å pirrigt. jag saknar dig min vän. puss på er!

2008-03-26 @ 22:24:17
Postat av: Malin

Underbara bilder :) Jag tror mig skymta en islandshäst i bakgrunden också? En sån har jag med :)

2008-03-29 @ 19:54:37
URL: http://malinastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0