Sax

Naima har hittat en sax som hon underhaller sig laaaange med, alldeles sjalv. Hon gar omkring och klipper pa en massa saker. Hittills har det mest bara varit papper (det ar pappersbitar overallt i lagenheten) men ocksa ett tacke och garnnystan. Spannande att se vad det blir sedan. Fast det kanske ar bast att ta bort den, hon kanske fixar frillan pa brorsan eller nat annat kul.

Idag har vi krattat sno i hennes hus. Handlat glass och morotter i hennes affar. Vi har kakat naturgodis och tittat pa The Bee-movie. Lagat fullkornsspagetti med spenatsas. Last en massa bocker om Emma och Totte. Idag ar nog ett undantag, vi har inte bakat! (Det har blivit en del muffins och limpor senaste tiden).

Yusef har pruttar i magen som inte vill komma ut. Jag sneglar pa ett genusprogram pa ettan och vantar pa nat som kallades "Sjuk i sjalen" (las inte sjalen som vi muslimer har, lagg till prickarna pa! :) - handlar om depressioner, gissar jag.

Nu borjar det sa jag har inte tid med er! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

visst är det härligt med små klipp bitar överallt =) Jag har ett kaos jämt kring databordet =) Ska sätta mig och skriva lite nu, jag har INGET liv Maria!!!! Jag saknar er så¨mkt!!!!!!!! Puss o kram

2008-03-04 @ 19:01:52
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0