Sjuk

Igår natt så började Naima att hosta som bara den, stackars lilla barn. Idag har hon varit ganska pigg men nu på kvällskvisten så fick hon lite feber. Ja, så idag har det varit inneaktiviteter på schemat. Jag måste erkänna att jag har ganska svårt att bara sitta inne i lägenheten heeela dagen, man kan ju bli smått knäpp (vi har bara en tvåa!), Vi tog oss i alla fall iväg och hälsade på mormor och morfar. Solen sken till och med en liten stund på eftemiddagen och jag och Yusef gick ut på promenad, det var välbehövligt.
Men jag kände imorse att sova fyra stycken i samma säng kan vara mysigt, men ocksa väldigt omysigt. Jag fick nackspärr och känner mig allmänt lika pigg som en 90åring i kroppen. Med hjärnan är det väl ungefär samma sak, fast den intellektuella nivån uppnår kanske inte samma ålder, det blir nog mer likt en treårings. Ja så nu vet ni det. Och så har jag käkat kola hela dagen lång.

Annars så tycker jag att vi ska bojkotta OS i Kina och stödja det Tibetanska folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0